Atitudine

Suceava. Registrul Comertului. Etajul 2. Vreo zece persoane la rând, la ghișeu nimeni. Anunț mare: „Pentru un număr mai mare de cinci persoane este obligatorie prezența a doi operatori la ghișeu”. Aștept. Aștept circa 30 de minute. Nimeni nu a venit pentru a ne prelua cererile cu care stăteam în mână.
Toată lumea de la rând agitată, nervoasă. Se auzeau comentarii la adresa funcționarilor.
Văzând pe același etaj un birou pe ușa caruia scria „Director” am îndrăznit să deranjez pentru a prezenta situația.
„-Doamna Director, la ghiseul pentru emitere certificate constatatoare nu este program astazi?”
”-Sigur ca este, de ce întrebați?”
”-Știți, suntem vreo zece persoane care așteptăm acolo și nu este nimeni. Veniți să vedeți.”
Iese doamna director pe hol, în fața ghișeului respectiv, în mijlocul mulțimimii de oameni și spune: „Probabil e plecată la toaletă de jumătate de minut, o să revină”. Liniște. Nimeni din cei prezenți acolo, nimeni din cei care comentau mai devreme despre funcționari nu au scos un cuvânt, nimeni nu a zis că așteaptă de mult timp. Liniște totală.
Toți sunt buni la comentat pe la spate, mulți comentează pe internet, dar nimeni nu ia atitudine când este cazul.
Se pare că îsi merită soarta cei care așteptau acolo. I-am lăsat să aștepte în continuare și am plecat cu un gust amar și cu problemele nerezolvate.

Articole asemanatoare:

Postat în General Etichetat cu: , ,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*