Reducerea costurilor pe timp de criză

Cu toate că Guvernul a anunțat că am ieșit din recesiune, criza se face încă simțită și toți încearcă să își reducă costurile, uneori în dezavantajul clientului.
De exemplu, vineri am trecut pe la chioșc Pasha Food pentru a-mi lua rapid ceva de ronțăit, fiind pe fugă. Am optat pentru doi covrigi și doi „covridog”-i. Dacă până nu de mult produsele ți se serveau în punguță de hârtie personalizată cu informațiile despre firmă, acum am primit covrigii pe ață și „covridog”-ii într-o bucățică de celofan mică care îi acoperă pe un sfert. Pune-i în mașină, fără să murdărești nimic, dacă ai cum!
Cred că aș fi preferat să crească prețul cu 10 bani dar să mențină aceleași standarde de calitate.

Articole asemanatoare:

2 comentarii la „Reducerea costurilor pe timp de criză

  • 1 iunie 2011 la 20:51
    Permalink

    Puneti si tu pluginul Subscribe To „Double-Opt-In” Comments, ca sa te pot urmari mai usor la comentarii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.