Marketing

Se spune ca reclama este sufletul comertului. Sunt totald e acord cu acest lucru.
Cu ceva timp in urma, fiind nemultumit de lumina pe faza scurta, cautam de ceva timp o marca de bec-uri cu care sa inlocuiesc Osram-urile montate. Mi s-a pus pata pe Philips Xtreme Power, dar nu le-am gasit la nici un magazin in Suceava.
Sambata trecuta observ ca mi s-a ars pe partea stanga bec-ul pe faza scurta. Opresc la Petrom, gasesc bec-urile pe care mi le doream: Philips Xtreme Power. Dar… un pret nesimtit de mare: 160 de lei setul (2 bec-uri H7). Nu se mertia, asa ca nu am cumparat.
A doua zi, am gasit in Carrefour Suceava Philips Xtreme Power la pretul de 45 de lei bucata. Mi s-a parut un pret ok, asa ca le-am achizitionat.
Le-am montat in aceeasi zi si duminica noapte am plecat spre Sibiu. Nu am observat o imbunatatire considerabila a vizibilitatii pe faza scurta, cel putin nu asa cum ma asteptam.
Ce m-a facut sa cumpar aceste bec-uri? Pai reclama de care beneficiaza. Daca nu stiam de ele, imi cumparam orice altceva, fara sa dau nici o importanta denumirii producatorului. Ramane de vazut care va fi durata de viata a lor.
[ad#google-adsense]

Articole asemanatoare:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Info

Blogul folosește cookie-uri pentru numărarea vizitatorilor, comentarii mai rapide și alte îmbunătățiri. Nu colectez date personale în afara celor fără de care serverul și blogul nu pot funcționa. Prin continuarea folosirii acestui site, sunteti de acord cu

politica de confidentțalitate