Iubitori de SPAM

Zilele trecute am mutat mail-urile unui client pe un alt server pe care îl am în administrare (bineințeles că rulează freeBSD pe el). Rapid, elegant, fără probleme.
Astăzi mă sună o doamnă director de la firma respectivă acuzând probleme la primirea mail-urilor. Arunc un ochi prin log-uri, totul mergea minunat. Trimit un mail de pe un server extern spre un cont de al lor, se livrează fără probleme. Încep să o stresez cu întrebări pe doamna director, să detalieze problema pe care o întâmpină. Răspunsul ei m-a făcut să pierd 10 minute explicându-i cum funcționează poșta asta fără să vină poștașul la tine la ușă.
Problema ei și a unor angajați de acolo era că nu mai primeau 200 de mail-uri pe zi. Nu mai primeau nici măcar 10. Doar vreo 2-3, de la colegi și de la partenerii de afaceri. Filtru de spam de pe server își făcea treaba cu brio. De aici a pornit nemulțumirea lor. Nu mai aveau ce să citească, nu mai aveau ce să șteargă.
Să nu dezactivezi filtru de spam și să nu le înscrii adresa de mail pe zeci de site-uri? Oamenii ăștia sunt iubitori de spam!
[ad#google-adsense]

Articole asemanatoare:

Bogdan Turcanu

Bogdan Turcanu

One thought on “Iubitori de SPAM

  1. Ce n-as da sa pun si io mana pe un filtru de spam bun. Nu am idee insa cat de mare este riscul ca antispammerul sa-mi blocheze mailuri de la clienti. Pana si yahoo-ul mai face cate o gafa…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.