Prinde prostu’

Toți fac. De toate. Că trebuie astăzi și el o face mâine…nu contează.

Zilele trecute colegii au avut probleme tehnice cu o mașină (Opel, clasic, nu se putea altceva). S-a spart un furtun de la instalația de răcire și curgea antigelul. Se întâmpla la 30 de km de Câmpulung Moldovenesc. Pentru a nu le compromite toată ziua de muncă m-am dus cu o altă mașină după ei cu care să o tractăm pe cea defectă la un service auto și ei să își continuie drumul cu a doua mașină cât timp o repară pe cea defectă.
Merg la service-ul ING Service din Câmpulung Moldovenesc. Le explic care e problema și îi întreb dacă mi-o pot rezolva repede. SIGUR, aduceti-o la noi.
Si le-am dus-o. Completat hârtii, semnat, predat cheia. Și a urmat… așteptarea. O oră. Două ore. Mașina încă afară. Le-am citit acolo toate revistele.
Îi intrebam din când în când de ce nu o bagă să se uite la ea. NU au loc. NU au oameni.
Păi, știți.. de ce nu mi-ați spus înainte să o aduc toate acestea? Că mergem în altă parte.
Încă o oră…
În sfârșit o bagă în hală. Peste vre-o douăzeci de minute primesc vestea cea „bună”:
-Știți, noi terminăm acum programul la 16:30 și nu am reușit să desfacem să vedem care e problema. Mașina trebuie să rămână aici, reveniți mâine.
Tu’va mama voastră! Îmi promiteți că o rezolvăti repede. Stau la voi de la 13 la 16 și mașina nu o băgăți în hală. Și apoi îmi spuneți să vin mâine?
Păi, la ora aia am altă soluție? Trebuie să dansez așa cum cântă ei.
Și a rămas pe a doua zi.
Pe la amiază mă sună că este gata. Superb! Încă un drum până la Câmpulung Moldovenesc la ING Service (BOSCH CAR Service) pentru a ridica mașina.

Au prins prostul. Prostul a dus mașina la ei în service. Mai bine să aibă banii în buzunar și clienți nemulțumiți decât bani mai puțini și clienți mulțumiți de serviciile lor.

PS: Nu vă bucurați că are website. Cică e întreținut de OVO-Media. Nu știu cine sunt ăștia, dar în afară de prima pagină, nu am găsit pe site-ul ING Service din Câmpulung Moldovenesc nici un link funcțional.

Articole asemanatoare:

Bogdan Turcanu

Bogdan Turcanu

4 thoughts on “Prinde prostu’

  1. Neseriozitate! E ceva specific romanilor!
    Nu se putea face ceva la protectia consumatorului?….Dar daca ma gandesc bine iti raceai gura degeaba si la aia!

    Macar bine ca ai spus firma ca sa nu se mai tepuiasca si altii!

  2. Un service de kaka cu personal necalificat ,mai mult strica decat repara NU RECOMAND ! neseriosi la maxim .

  3. fratilor fugiti de acest service ca nu se pricep se pierd in detalii poze hartii etc . probleme minore nu sunt capabili sa le rezolve ! se pricep decat la hartii cu asiguratorii ! fugiti !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.