M-am gândit să îmi conectez telefonul Nokia E51 la serverul asterisk pe care îl am configurat actualmente. Cu această ocazie am descoperit că nu răspunde la cererea de autorizare a serverului dacă paramentrul realm transmis de catre server (configurabil in sip.conf) nu corespunde cu numele domeniului configurat pe telefon la serverul de inregistrare.
Related Posts
FreeBSD – folosire scp in MC (Midnight Commander)
Pentru cei care înca mai folosesc mc și doresc să acceseze fișierele de pe un alt server prin protocolul SCP, soluții sunt. Considerăm că dorim să accesăm directorul /usr/home/user de pe serverul cu adresa IP 192.168.10.23, pe care serviciul SSH ascultă pe portul 9779. Astfel, folosind mc pe alt server, vom putea accesa meniul Left – Shell Link și vom scrie: sh://user@192.168.10.23:9779/usr/home/user După ce apăsăm Enter ni se va solicita confirmarea pentru host key (dacă deja nu am făcut-o anterior) și parola pentru autentificarea utilizatorului user pe masina cu adresa IP 192.168.10.23. Soluția mai rapidă? Scriem pur și simplu în…
De la Microsoft – Office 2010
Mi s-a parut foarte interesant, față de metodele de promovare pe care le folosea până acum Microsoft. Articole asemanatoare: Au apărut Atenționare automată prin apel vocal Fail2ban – Asterisk Asterisk – securitate Nokia E51 – Înlăturare branduire Orange Nokia E51 DTMF Sincronizarea contactelor pe telefonul mobil Avaya 9620 și Asterisk ZTE ZXR 10 2609 Android, pe gustul meu
Încă o unealtă utilă oferită de către Google
După problemele cu OpenX, am descoperit Google DoubleClick for Publishers Small Business. DoubleClick for Publishers (DFP) Small Business este o soluţie găzduită de gestionare a anunţurilor care oferă un set complet de instrumente pentru gestionarea şi dezvoltarea publicităţii cu vânzare directă şi indirectă. Pentru a putea folosi această soluție gratuită trebuie să aveți un cont Google Adsense, chiar dacă nu folosiți anunțuri Adsense pe site-urile voastre. Părțile bune pe care le-am identificat la această soluție sunt: este gratuită (dacă difuzaţi mai puţin de 90 de milioane de afişări lunare ale anunţurilor); nu necesită exclusivitate, putându-se folosi și alte rețele publicitare…