Pentru toți dușmanii mei

Acest articol pe blog este pentru toți dușmanii mei, cărora le recomand să apeleze la serviciile Romtelecom de acces internet. Recomandarea o fac din toată inima, pentru a simți pe pielea lor cum este să aștepți peste 5 luni (din septembrie 2011 până în februarie 2012) pentru a se ruta static o clasă de IP-uri nou achiziționată.
Mai are sens să specific că am sunat de nenumărate ori la departamentul de vânzări, la suport clienți, am dat email-uri, s-au completat cereri etc? Pe cei din Romtelecom i-a durut în paișpe de cerința clientului care plătește un abonament lunar de câteva sute de euro. Nici măcar pe reprezentatul de vânzări local nu l-a interesat prea mult. Important este că și-a luat comisionul la semnarea contractului inițial.
La multe evenimente din domeniul IT sunt prezenți și cei de la Romtelecom pentru a-și promova serviciile și soluțiile, lucru lăudabil, mai ales că hârtia suportă multe și totul e ambalat frumos. Dar, în urma acestei experiențe, mă întreb cât ar dura modificarea anumitor setări la un serviciu de Cloud-computing când o rutare statică pe care știe să o facă și un student în anul 2 la Calculatoare dureaza 5 luni?

Probabil nu s-ar fi rezolvat nici astăzi, dar mi-am luat inima în dinți și în CC la email trimis (a nușh câta oară) am pus și o persoană cu o funcție importanta în managementul companiei Romtelecom. Cât a durat de această dată? O oră. Cu tot cu modificări la RIPE, modificări de BGP up-stream etc. Totul era funcțional într-o oră.

Dar, să revenim: pentru toți dușmanii mei, vă pot oferi și persoana de contact cu care să semnați cât mai curând contractul de furnizare a serviciilor de acces internet de către Romtelecom. Multă baftă apoi…

Articole asemanatoare:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.