Răspuns favorabil

Am primit astăzi de la Carpatica Asigurări răspunsul la dosarul de daună. Evenimentul a avut loc pe data de 25 octombrie 2010, în dimineața de 26 octombrie 2010 am deschis dosarul la Carpatica Asigurări, ocazie cu care au pozat Corolla din toate părțile. La o săptămână și o zi (adică astăzi) am primit un SMS prin care mi se spunea să mă prezint la sediul Carpatica pentru detalii privind dosarul.
Au fost prinse în deviz: repararea barei față, înlocuire grilă proiector și înlocuire far dreapta față. Farul, în urma incidentului, aburea pe interior. Suma preconizată de ei este pe la 1500 lei. Acum aveam următoarele opțiuni: să primesc suma cash și să mă descurc cu reparația mașinii, sau să repar mașina într-un service autorizat de ei cu care au decontare directă. Cu toate că lista cu service-urile agreate de ai conținea numai nume obscure, am preferat această variantă, ținând cont de problemele frecvente cu plata de la Carpatica Asigurări.

Articole asemanatoare:

Etichetat cu: , , ,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*