Marketing

Se spune ca reclama este sufletul comertului. Sunt totald e acord cu acest lucru.
Cu ceva timp in urma, fiind nemultumit de lumina pe faza scurta, cautam de ceva timp o marca de bec-uri cu care sa inlocuiesc Osram-urile montate. Mi s-a pus pata pe Philips Xtreme Power, dar nu le-am gasit la nici un magazin in Suceava.
Sambata trecuta observ ca mi s-a ars pe partea stanga bec-ul pe faza scurta. Opresc la Petrom, gasesc bec-urile pe care mi le doream: Philips Xtreme Power. Dar… un pret nesimtit de mare: 160 de lei setul (2 bec-uri H7). Nu se mertia, asa ca nu am cumparat.
A doua zi, am gasit in Carrefour Suceava Philips Xtreme Power la pretul de 45 de lei bucata. Mi s-a parut un pret ok, asa ca le-am achizitionat.
Le-am montat in aceeasi zi si duminica noapte am plecat spre Sibiu. Nu am observat o imbunatatire considerabila a vizibilitatii pe faza scurta, cel putin nu asa cum ma asteptam.
Ce m-a facut sa cumpar aceste bec-uri? Pai reclama de care beneficiaza. Daca nu stiam de ele, imi cumparam orice altceva, fara sa dau nici o importanta denumirii producatorului. Ramane de vazut care va fi durata de viata a lor.
[ad#google-adsense]

Articole asemanatoare:

Bogdan Turcanu

Bogdan Turcanu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.