Fidelizare clienți: UPC România versus RCS & RDS

Acasă beneficiez de serviciile de televiziune prin cablu de la UPC România, iar serviciul de acces internet este furnizat de câtre RCS & RDS SA. Pentru că nu mă aflu în perioada minimă contractuală cu nici unul dintre cei doi furnizori de servicii, le-am transmis rugămintea mea de a negocia valoarea abonamentului pe care îl plătesc lunar, solicitând o ofertă mai avantajoasă financiar cu condiția de a păstra toate caracteristicile serviciilor oferite.

La UPC plătesc pentru abonamentul UPC Digital TV Familia HD și custodie Digital Card suma de 45 lei lunar, TVA inclus.
La RCS & RDS plătesc pentru abonamentul Fiberlink 500 și Diginet Mobil Standard 2 suma de 49 lei lunar, TVA inclus.

Pe ambii furnizori i-am contactat weekend-ul trecut, pe 15 noiembrie 2015. Cei de la UPC m-au contactat a doua sau a treia zi (nu mai rețin exact) și mi-au făcut o noua ofertă în valoare de 33,5 lei lunar, pentru aceași grilă de programe si custodie Digital Card inclus. Așadar, am obținut o reducere de peste 25% a valorii abonamentului.

De la RCS & RDS SA încă aștept un răspuns la sesizarea 2433871127. Nu au sunat incă. Poate în următoarea săptămână. Sau în următoarea lună.

Articole asemanatoare:

Postat în General Etichetat cu: , ,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*